Definitly no.

U said that we are one. Now we must do everything to protect something such beautiful like our love.
Zamykam oczy i udaje, że śpię, że wszystko jest w porządku, a mój świat wcale nie znajdował się o krok od zagłady zaledwie dziś rano. Psycholodzy twierdzą, że głebokie oddechy działają na ludzi jak reset. A więc wzdycham, nabierając do płuc cały jego zapach, a łzy napływają mi do oczu. Gardło się ściska, a ramiona, które są przeplecione z jego ramionami, zaczynają delikatnie drżeć. Zaciskam powieki, bo taka jestem silna, prawda? I na chwile ogarnia mnie spokój, jest mi tak błogo przy nim. On tworzy mój maleńki świat dziś wieczór, kiedy mamy poranione serca, zbyt dużo myśli w głowach, kiedy pasja zamienia się w bliskość i w zupełności wystarcza. Jestem w jego łóżku, które pachnie nami, jestem w jego objęciu, które sprawia, że się roztapiam. Podnoszę leciutko głowę, tak żeby spojrzeć na jego błogi sen, ale on też nie śpi. I jakoś wcale mnie to nie dziwi, obydwoje kontemplujemy tę chwilę spokoju dwóch ciał, choć nasze dusze są szalenie zmęczone. Umiemy się kochać,  inaczej by nas tu nie było. We know how to love each other, because in another way we couldn't be hear.
Leżymy z otwartymi oczami w ciemności, ty patrzysz w sufit, ja na Ciebie.
- I hope that one day u will be happy. With me - mówię szeptem, ale mój ściśnięty głos niesie się przez cały pokój i wychodzi na balkon.
- I am happy now - odpowiadasz tak naturalnie. I owszem, nie kłamiesz, jest Ci dobrze, gdy czujesz między nogami wplecione moje udo, kiedy przesuwasz opuszkami palców po moim kręgosłupie w tą i spowrotem. Ale coś nam przeszkadza, coś wisi nad nami jak chmura zwiastująca deszcz. Proszę, ochroń mnie przed nim, przede mną samą, ochroń mnie przed strachem, przed samotnością, przed tęsknotą.
Nie wiedziałam do tej pory, że człowiek potrafi fizycznie czuć własne serce. No, chyba, że po półmaratonie. Nie wiedziałam, że można być tak przepełnionym miłością, dopóki nie poznałam Ciebie i dopóki nie przygarnąłeś mnie do siebie zdecydowanie wtedy, w nocy. Kocham Cię całym moim malutkim lecz ciężkim sercem, ktore drży na myśl o Tobie, które kurczy się i rozpręża w zależności od odległości jaka nas dzieli. Proszę, tylko mnie kochaj. Powiedz to. I love when you say that no one can broke us.

Comments

Popular posts from this blog

Opowieść małżonki Św. Aleksego

Tęsknota - wirtualne wyobrażenie.

Na naprawę wiary.