High hopes.

"Wiesz, co od kilku miesięcy dzieje się w mojej głowie? Od stanu otępienia przechodzę w maksymalną chęć życia. Potrafię obudzić się przerażona i za kilka godzin mieć wszystko w dupie. Jednego dnia myślę, że najważniejsze jest tu i teraz, a drugiego wpadam w panikę że jednak nic już nie będzie takie samo." ~ Piotr C.

     Tak jest, kiedy czujesz mój rodzaj miłości, łudzisz się, że to zdrowe. Nie do końca sama zdaję sobie sprawę jak daleko jestem od tego, czego chcę. Opowiem zatem o moim weekendzie, o tych kilku godzinach w nocy, z soboty na niedzielę. Opowiadałam bez szczegółów kolejnej osobie, o sobie.
      Jestem pewna, że jeszcze nie wyleczyłam się z tego wszystkiego co było do tej pory. z niego, nie wyniosłam manatków z mojego kąta w jego sercu, nie minęło to co powinno było minąć. Nie minęło, ponieważ to nie jest takie proste, zapomnieć o ratunku i reanimacji, o kolejnej szansie na bycie szczęśliwą. Ale to nic. Oh, nawet gdybym mogła to nie chciałabym, aby to znikło.
     Bicie mojego serca miało kolory, kiedy kolejna osoba dotykała mojego ciała. Jeden krok w przód. Kochanie, nie bój się, będę Cię kochać z Tobą czy bez Ciebie. Puste słowa wybrzmiały w mojej duszy. A to wszystko tak mną wstrząsnęło tylko dlatego, że R. siedząc na moim łóżku i oglądając mój ulubiony film, przelewał cały wewnętrzny monolog na mojego ciało. Jeśli miałabym kiedyś zakwalifikować dotyk, to jego byłby najczulszym. Wszystko czego dotknął we mnie drżało - i tutaj nie twierdzę, że cała reszta była bez znaczenia. Nie wiem, czy byłam na to wszystko gotowa psychicznie, ale z pewnością moja skóra była spragniona. Darujmy sobie zatem głupie założenia, że dziewczynom to nie wypada. Wypada nam wszystko. Wypada nam oddać się w ręce czyje tylko chcemy, nawet jeśli w sercu nie jest jeszcze posprzątane. A nuż, dostaniemy tak "miły" dotyk jaki ja dostałam - R., jeśli kiedyś dałam Ci to przeczytać, to wiedz, że celowo użyłam tego słowa.
     It's possible, isn't it? It's possible, that you can meet somebody who is perfect for you even you know that you committed to somebody else?

https://youtu.be/jOzy2dvLG0E

"W języku polskim wszystko można zdrobnić, także seks. Kotlet zmienić w kotlecik, dyktaturę w dyktaturkę. W Polsce nawet to, co złe bywa zmiękczone, pomyślał, mamy właśnie dyktaturkę, a może nawet faszyzmik. Tylko podłości nie da się zdrobnić." ~ Tomasz Jastrun "Wyszedł z siebie i nie wrócił". 

Nawet jeden miły gest potrafi przywrócić wiarę w szczęście.

     Nie wiem, naprawdę nie wiem jak się zachować, kręci mi się w głowie. Jeśli mogłabym dać sobie jedną radę to kazałabym sobie w końcu nauczyć tańczyć sama. Chciałabym nie wpadać w panikę, bo wiem, że nie można wierzyć w chore rzeczy. Chciałabym wiedzieć jak to jest nie zaczynać znowu od nowa, tak jak do tej pory. Chciałabym przestać się kręcić.. Nadal mam nadzieję.

"Nawet zepsute zegary pokazują dwa razy dziennie właściwą godzinę" ~ Zielona Mila, S. King

Comments

Popular posts from this blog

Opowieść małżonki Św. Aleksego

Tęsknota - wirtualne wyobrażenie.

Na naprawę wiary.