Chciałabym.



Chciałabym mieć wszystko wyjaśnione.

“Zdecydowanie wolę krótką, oczyszczającą awanturkę od noszenia w sobie tygodniami jakiegoś niewyartykułowanego żalu.” ~ Agnieszka Dygant

Chciałabym i nie chciałabym zapomnieć.

“- Jak się dzisiaj czujesz?
- Nie czuję się.” ~ nie znam autora

Chciałabym umieć zdefiniować co czuję.

“Pytasz, czy cię kocham. Nie, nie, nie - absolutnie. Jesteś po prostu pierwszą myślą po przebudzeniu. I ostatnią przed snem. I tymi wszystkimi pomiędzy przebudzeniem a zaśnięciem.”
~ Piotr Adamczyk

Chciałabym się nie bać.

“Nie należał do mnie, a jednak przerażała mnie myśl, że go stracę.” ~ Richard Paul Evans

Chciałabym pogadać.


“Mam chandre, maleńkiego kaca i strasznie, strasznie chce mi się z tobą pogadać.”
~ Jeremi Przybora

Chciałabym zacząć życie od nowa.

“Miałem zamiar podejść do Ciebie i zapytać, czy masz wolny wieczór, ale uświadomiłem sobie, że wieczór to za mało, więc chciałbym zapytać, czy masz dla mnie wolne całe swoje życie?”
~ Piotr Adamczyk

I tak dziwnie się oddycha tym dniem, tygodniem.

Comments

Popular posts from this blog

Opowieść małżonki Św. Aleksego

Tęsknota - wirtualne wyobrażenie.

Na naprawę wiary.